Cari Blog Ini

Isnin, 16 Mei 2011

Selamat Hari Guru


Selamt hari guru buat warga pendidik yang berusaha bertungkus lumus menjadikan anak muridnya menjadi insan berguna. Semoga jasa baik kalian diberikan ganjaran yang baik oleh Allah dan sentiasa mendapat rahmat dan barakah dari Ilahi.

Buat guru-guru yang pernah berjasa kepada diri ini, terutama sekali buat warga pendidik Universiti Teknologi Mara (UiTM) main campus Shah Alam di Jabatan Sains Ukur dan Geomatik, UiTM caw. Arau, Perlis, guru-guru Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Simpang Lima (SEMKASL), guru-guru di Sekolah Agama Menengah Bagan Terap (SAMBT), Sekolah Kebangsaan Binjai Jaya (SKBJ), Sekolah Rendah Agama Binjai Patah (SRABP), dan juga Tabika KEMAS Kg Hala Cara Baru, terima kasih tak terhingga. Jasa kalian tetapku kenang, dalam ingatan jua dalam doaku. Semoga diampun segala dosa dan diberkati selalu.

Buat zaujah yang kini sedang berusaha menjadi warga pendidik, semoga dirimu sentiasa bersabar dalam mendidik anak Malaysia menjadi insan berguna. Jadilah lilin yang menerangi kegelapan hati.

SELAMAT HARI GURU!!!


Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad Sallallahu 'alaihi wassalam...

Tiada ulasan: