Cari Blog Ini

Selasa, 24 Jun 2008

Assalamualaikum...

salam sume.. segala puji bagi Allah, Tuhan yang menciptakan sekelian alam maya ni. selawat dan salam ke atas junjungan besar baginda Nabi Muhammad SAW, kaum keluarga serta sahabat2nya..

aku d sini masih lg trus dan mahu berkarya dan menulis pd apa yang ku fikirkan perlu bg agama dan ummah yang amat ki syg dan cinta ini. cume... aku sedikit kesibukan lantaran mslh kerja yg membebani pundakku.. Insyaallah, jika masih lagi diizinkan Tuhan, aku akan terus menulis di sini sebagai mana atas apa yg aku fikir perlu dan terlukis dari ilham Sang Pencipta. aku bukan malaikat yang tak makan dan minum.. aku hanyalah seorang hamba Tuhan bergelar insan yang sering lalai dan leka dgn arus dunia.. maka.. ku harapkan kelak, aku dapat kembali ke landasan mutlak Islami agar nanti jika ditanya di hadapanNYA di akhirat, ku bisa menjawab akan apa yang telah aku lakukan selama bergelar hamba..

sekian dulu.. wallahu a'alam...

Tiada ulasan: